Thursday, June 4, 2009

Warung Saga @ Jalan Mahmoodiah, JB

2 Jun yang lalu, masa aku hantar Pn Engineer gi appointment di TNB Jalan Yahya Awal JB, aku menyempatkan diri untuk menerjah Warung Saga di Jalan Mahmoodiah ni. Actually dah lama aku tau tentang warung ni, cuma masa je yang tak mengizinkan.

Warung Saga ni terkenal dengan sarapan paginya. Pn Engineer kata, kalau waktu sarapan pagi, nak cari parking kereta pun susah.

Tapi yang aku suka sangat dengan warung ni ialah hiasan interiornya. Macam tak percaya je bila aku masuk ke dalam warung ni. Penuh dengan gambar gambar lama siot!!! Fotostat IC P Ramlee pun ada. Gambar-gambar sejarah negeri Johor jangan citer lah..... Banyak giler!!!! Dan memang best!!!

2 comments:

  1. nak cuba cari....dah 5 tahun kat JB baru tahu pasal warung saga ni pagi tadi @ TV3....

    ReplyDelete
  2. salam.. saya pinjam gambar awak ni, untuk blog saya tau. halalkan ea...(",)

    ReplyDelete