skip to main |
skip to sidebar
For those yang dok kat JB atau pernah ke pasar malam di JB, korang mesti pernah nampak Fried Carrot Cake ni. So far aku tak pernah pulak nampak mende alah ni kat negeri lain selain kat Johor.Tiap kali gi pasar malam and lalu kat sebelah gerai orang jual fried carrot cake ni, terliur aku dibuatnya. tapi apa kan daya... dikuatiri tidak halal.Tapi akhirnya, masa aku ke Singapore bulan lepas, aku terjumpa fried carrot cake ni kat foodcourt Vivo City and confirm halal.... So, ape lagi... try ler....
Pada 7 Mei yang lepas, masa balik dari Muor, aku & Pn Engineer sempat menerjah Perkampungan Ikan Bakar Terapung ni. Best gak tempat ni. Terutamanya untuk orang yang giler seafood macam aku.Tempat ok. Makanan ok. Parking senang. Harga pun ok. Kira ok la tu.... Next time kalau ke sana lagi kitorang nak terjah Pernu pulak. Pn Engineer kata kat Pernu lagi best.....